Nie masz projektu, brak pomysłu,
a może chcesz odświeżyć markę...
Projektowanie graficzne to fundament marketingu i reklamy. Nie wystarczą umiejętności czysto techniczne, jak doskonała obsługa programów graficznych, na nic też szablony (np. w Canvie), to wrażliwość estetyczna wynikająca z wykształcenia artystycznego oraz ponad 30-letnie doświadczenie pozwalają oferować naszym klientom projekty na najwyższym poziomie.
Identyfikacja wizualna Twojej marki to podstawa w jej rozwoju i komunikacji z odbiorcami. Elementy, które będą wchodzić w jej skład, posłużą Ci także do zwiększenia świadomości oraz rozpoznawalności marki.
Zamawiając u nas projekty graficzne wraz z realizacją, gotowe materiały otrzymasz kurierem.
- logo – kluczowy element graficzny, czyli znak przekazujący wartości i idee, jakimi kieruje się Twoja marka,
- wizytówki – małe kartoniki zawierające istotne dane kontaktowe, wpływające na postrzeganie Twojej firmy,
- ulotki – reklamujące produkty, usługi oraz wydarzenia,
- katalogi, foldery firmowe – ważny nośnik informacji szczegółowych o firmie, produktach lub usługach,
- certyfikaty, dyplomy – są dokumentami potwierdzającymi umiejętności i wiedzę wpływając na postrzeganie rangi wystawcy,
- papier firmowy, koperty – zasadniczy element komunikacji z klientami,
- zaproszenia – informujące o wydarzeniach, promujące produkty, usługi,
- vouchery – uprawniający do skorzystania z usługi lub nabycia produktu po obniżonej cenie,
- teczki ofertowe – służące przekazywaniu ofert i innych dokumentów,
- torby papierowe, torby bawełniane – mocny i praktyczny element identyfikacji firmy,
- etykiety, naklejki – ważny element promocji i postrzegania produktu
- kalendarze, notatniki – będące atrakcyjnym gadżetem dla Twoich klientów,
- banery reklamowe – do wykorzystania w wersji cyfrowej do internetu lub drukowane jako nośniki promocji oferowanych produktów i usług,
- plakaty, plansze, RollUpy – reklamujące wydarzenia, promujące produkty oraz usługi,
- szyldy, tablice informacyjne – do oznaczeń wewnętrznych i zewnętrznych firmy,
- księga znaku – zawierającą instrukcję bezpiecznego zamieszczania logo na drukowanych i cyfrowych materiałach graficznych.
Pracujesz w Canvie, czas poświęcasz na projekt graficzny i jak przychodzi moment realizacji, to okazuje się, że są jakieś błędy, nie zgadza się format lub rozdzielczość, brakuje spadów i nie można z tak przygotowanego materiału drukować. Mam radę dla Ciebie – zgłoś się do nas, za nieduże pieniądze przygotujemy profesjonalny projekt i wydrukujemy każde Twoje zadanie.
Logo charakteryzuje firmę, jednocześnie przekazując jej wartości i idee, którymi się kieruje. Lifting logo – wykonuje się po to, aby odświeżyć i dostosować je do najnowszych trendów oraz wymagań rynku, aby jeszcze lepiej będzie trafiać do właściwego grona odbiorców. Polega na lekkiej modyfikacji formy graficznej czyli: zmianie fontu, znaku, kolorystyki. To w konsekwencji prowadzi do stworzenia nowych materiałów reklamowych od ulotek, wizytówek, papieru firmowego, szyldów, opakowań itp. do np. oprawy graficznej samochodów.